HVACR.pl: Co zdecydowało o Państwa udziale w tegorocznych targach Forum Wentylacja - Salon Klimatyzacja?

Piotr Pierzga: Rok 2016 zamknęliśmy rekordowym w historii firmy wzrostem sprzedaży. Wpływ na to miała przede wszystkim rozbudowa działu handlowego oraz poszerzenie oferty handlowej o nowe marki tj. MITSUBISHI czy IVENSIS. Dzięki tym decyzjom udało nam się pozyskać do współpracy wiele nowych firm instalacyjnych. Jako firma mamy bardzo ambitne cele (chcemy utrzymać wzrostowy trend sprzedaży i osiągnąć pozycję lidera dystrybucji urządzeń klimatyzacyjnych w Europie), a targi są jednym z narzędzi, które mają pomóc nam ten cel osiągnąć. Ma nam w tym pomóc nie tylko udział w imprezie Forum Wentylacja – Salon Klimatyzacja, ale również inwestycja w budowę nowego obiektu biurowo-magazynowego. Stawiamy na nowoczesną infrastrukturę magazynową oraz informatyczną. Pozwoli nam to jeszcze sprawniej obsługiwać dotychczasowych i nowych klientów.

HVACR.pl: Jakie cele Państwu przyświecają, co chcieliby Państwo osiągnąć dzięki udziałowi w imprezie?

P.P.: Chcemy przede wszystkim pokazać, że THERMOSILESIA nie jest firmą regionalną, ale marką samą w sobie, która jest w stanie kompleksowo zaopatrzyć w urządzenia klimatyzacyjne i wentylacyjne każdą inwestycję oraz firmy instalacyjne w całej Polsce. Oczywiście jest to również świetna okazja do osobistego spotkania się z naszymi partnerami. Jako że są to targi międzynarodowe, wierzymy, że uda nam się spotkać z zagranicznymi firmami, które będą zainteresowane współpracą z nami. Zarezerwowaliśmy stoisko, na którym pokażemy oczywiście cały przekrój naszej oferty.

HVACR.pl: Która grupa zwiedzających znajdzie najwięcej dla siebie na Państwa stoisku i co Państwo dla nich przygotowali?

P.P.: Nasza oferta handlowa jest bardzo szeroka, w związku z tym wizyta na naszym stoisku będzie ciekawa zarówno dla instalatorów, hurtowników jak i projektantów. Tym bardziej, że na stoisku mamy zamiar pokazać kilka nowości produktowych, które będą miały swój debiut właśnie na targach. Będziemy głównie promować nasze marki, a więc ROTENSO, VIVAX, SWEDO, IVENSIS oraz FERONO. Nie zapominamy również on naszych najważniejszych partnerach handlowych, a więc o produktach LG oraz Mitsubishi Electric. Do zobaczenia na targach.