Najbliższa edycja targów ColdChain Poland, która odbędzie się już 18-20 kwietnia w EXPO XXI Warszawa zapowiada się bardzo ciekawie. Oprócz spotkania się z wystawcami z zakresu chłodniczego łańcucha dostaw, logistyki w temperaturze kontrolowanej, będzie okazja wzięcia udziału w prelekcjach. Cała sektor ColdChain Poland zyskał nowego partnera strefy – firmę Leyline.

Wystawcy z szerokim wachlarzem usług
Podczas VI już edycji targów, swoją ofertę będzie prezentować kilkanaście firm z zakresów: transport i logistyka, sprzęt transportowy i opakowania do transportu, urządzenia chłodnicze, automatyka i usługi IT oraz urządzenia i usługi z zakresu technologii. Wśród wystawców będą zarówno stale współpracujące z targami firmy, jak i również nowi wystawcy m.in.: AirProducts, Igloszron, MD-PUCH, NewCold, Silvan Logistics i Toyota Material Handling. Lista wszystkich wystawców dostępna jest tutaj.

Leyline – partner strefy
Partnerem strefy ColdChain została firma: Leyline, która oferuje usługi i doradztwo informatyczne, zarządzanie kolejkami ludzi, ciężarówek i frachtów oraz oferuje poprawę jakości procesów logistycznych. Odwiedź stoisko firmy Leyline, przyjdź na prezentację firmy w dniu 20 kwietnia o godzinie 12:00 i poznaj bliżej innowacyjne rozwiązania sponsora.

Program merytoryczny w dniu 20 kwietnia, Hala 1
Organizatorzy targów zapraszają w dniu 20 kwietnia do Hali 1 na blok poświęcony zagadnieniem związanym z łańcuchem dostaw i nowych technologii:
10:30-11:00 Jak zabezpieczyć działanie systemu elektroenergetycznego w kontekście obecnej sytuacji geopolitycznej oraz na rynku surowców – Dawid Maciejewski, Enel X Polska
11:00-11:30 Connected supply chain solution to reduce food waste and loss – Obortech
11:30-12:00 Logistyka zrównoważonego łańcucha chłodniczego /Sustainable cold chain logistics – NewCold
12:00-12:30 How improving the process of yard management (accepting cargos at your premises) can affect company efficiency, environment and the wellbeing of employees and drivers. – Dmitrijs Kononovs, Layline
12:30-13:00 Czy nowe technologie w logistyce pozwolą na ograniczenie marnotrastwa w łańcuchach dostaw? – Arkadiusz Żurek, Instytut INTL
Cały program obydwu imprez targowych: WorldFood Poland oraz ColdChain Poland można sprawdzić na stronie. Udział w programie merytorycznym jest bezpłatny dla wszystkich zarejestrowanych gości, rejestracja dla odwiedzających dostępna jest tutaj.

Połączenie ColdChain Poland z najważniejszymi targami spożywczymi w Polsce
Branża spożywcza nie mogłaby funkcjonować bez istotnego elementu, o którym tak mało się mówi, a mianowicie bez chłodniczego łańcucha dostaw i logistyki w temperaturze kontrolowanej. Te dwa światy są ze sobą tak ściśle połączone, wzajemnie się uzupełniając i dlatego tak ważnym elementem dla firm z sektora chłodniczego łańcucha jest prezentacja swoich możliwości przedsiębiorstwom spożywczym. Najlepszym do tego miejscem są biznesowe targi spożywcze WorldFood Poland, gdzie w jednym miejscu i czasie zbierają się osoby decyzyjne z firm produkujących, dystrybuujących czy importujących świeże produkty w tym: nabiał, mięso, ryby, owoce i warzywa, a także napoje czy mrożonki, wymagające szczególnych warunków przechowywania i transportu.

Partnerzy medialni
Wydarzenie wspierane jest przez wieloletnich partnerów medialnych, dzięki którym targi odnoszą coraz większy sukces. Organizatorzy targów pragną przy okazji podziękować partnerom: Chłodnictwo.biz, HVACR.pl, Klimatyzacha.biz, Klimatyzacja.pl, Wentylacja.biz, Logistics Manager oraz Transport Manager za współpracę i realizację promocji wydarzenia.

ColdChain Poland to jedyna w Polsce biznesowa platforma łącząca przedsiębiorstwa działające
w chłodniczym łańcuchu dostaw ze światem branży spożywczej.

Rejestracja na targi: https://rejestracja.worldfood.pl/
Więcej informacji na stronie: www.coldchain.pl