Nowy serwis został stworzony w technologii RWD (Responsive Web Design), biorąc pod uwagę wygodny dostęp do treści nt. produktów zarówno na komputerze jak i tablecie czy smartfonie. Z myślą o klientach indywidualnych strona została wzbogacona o krótkie, wartościowe treści o najważniejszych zagadnieniach z branży HVACR w nawiązaniu do grup produktowych marki KAISAI. W tym celu witryna została wyposażona w wyszukiwarkę, która pozwala szybko odnaleźć nie tylko sam produkt, ale również dodatkowe  informacje branżowe. Co więcej, strona posiada mapę z siecią przedstawicieli, dzięki której z łatwością można znaleźć najbliższy miejsce, w którym można nabyć produkty KAISAI. Z kolei dla klientów biznesowych powstała specjalna platforma pt. „Strefa instalatora”, stworzona przede wszystkim w celu zaprezentowania ofert sprzedażowych kierowanych do punktów dystrybucji.

- Projekt nowej, responsywnej strony to jedno z pierwszych udogodnień przygotowywanych dla naszych klientów na rok 2017. Myśląc o ograniczeniu czasowym użytkowników stron firmowych oraz mobilności internautów, priorytetowymi założeniami przy tworzeniu serwisu oprócz komfortu użytkowania był szybki dostęp do kompleksowych informacji na temat produktów marki KAISAI. W związku z planowanym rozszerzeniem oferty, nowa witryna internetowa z pewnością ułatwi naszym klientom podjęcie decyzji co do wyboru odpowiednich produktów – mówi Wojciech Białas, Prezes Zarządu spółki FG POLAND.

Serwis promujący markę KAISAI www.kaisai.pl funkcjonuje również w języku angielskim, natomiast wszystkie informacje dotyczące firmy FG POLAND dostępne są na stronie www.fgp.pl.