Samsung dąży do centralizacji europejskich biur sprzedaży urządzeń klimatyzacyjnych, przygotowując się do otwarcia centralnego biura sprzedaży w Amsterdamie. Wedle szacunków koreańskiego giganta, Europa to drugi na świecie rynek klimatyzacji B2B, wart 3,6 mld dol. w tym roku, z prognozą wzrostu do 4,2 mld dol. w 2020 roku.

Nic dziwnego zatem, że Samsung stawia na jedną, ogólnoeuropejską strukturę sprzedażową, która wpłynie na wzmocnienie sprzedaży w dotychczas obsługiwanych siedemnastu krajach starego kontynentu. Rolą centrum będzie m.in. wprowadzanie i stosowanie nowoczesnych rozwiązań wspomagających sprzedaż.

- Do 2020 roku planujemy podwoić sprzedaż systemów klimatyzacyjnych w Europie i zamierzamy sprostać temu zadaniu poprzez specjalistyczne działania i wzmocniony marketing - podwiedział Byung-sam Suh, szef działu urządzeń elektronicznych Samsung Electronics.

Źródło: Samsung Electronics