Organizatorzy Programu „Dobra Marka”, prowadzonego pod  patronatem Instytutu Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk, już po raz piąty przeprowadzili badania rynkowe mające na celu określenie wartości, aktywności i rozpoznawalności poszczególnych brandów. Przedmiotem analiz objęte zostały między innymi: pozycja rynkowa marki i jej rozwój, jakość prezentowana przez dany produkt lub usługę oraz stopień zaufania konsumentów.

IGLOTECH został w tych badaniach bardzo wysoko oceniony, dlatego został wyróżniony tytułem DOBRA MARKA 2014 – Jakość, Zaufanie, Renoma. Godło potwierdza najwyższą jakość produktu, usługi, a także świadczy o zaufaniu odbiorców i renomie marki. Wyróżniajace firmę cechy to m.in.:

  • 11 oddziałów w całej Polsce,
  • tysiące zrealizowanych projektów,
  • własne marki towarowe: agregaty skraplające Refcold, centrale wentylacyjne Neovent i elementy wentylacyjne Forvent umocniają pozycję firmy na rynku i zapewnia czołowe miejsce wśród producentów urządzeń wentylacyjnych i chłodniczych.
  • ogromny, stale poszerzany zakres dystrybuowanych produktów, w tym wielu kluczowych na rynku europejskim:  m.in.Fuji Electric, Haier, Lunos, GMC, Siccom, O.Erre, Mobius, Casals, Frionett. Dzięki temu Klienci spółki, zwłaszcza pośrednicy handlowi i instalatorzy, mają dostęp do dobrych, sprawdzonych rozwiązań. są kluczowe na rynku europejskim i światowym.

Cieszymy się, że nasza praca nad stałym polepszeniem jakości obsługi oraz zwiększeniem walorów użytkowych oferowanych produktów została doceniona poprzez przyznanie nam tytułu Dobra Marka 2014. Jesteśmy firmą, która wciąż szuka najlepszych rozwiązań, korzysta z najnowszych osiągnięć techniki i stale pracuje nad poprawą komunikacji z Klientami. Dobry przepływ informacji zarówno wewnątrz firmy, jak i wymiana doświadczeń z naszymi Partnerami, są najważniejsze i to one sprawiają, że jesteśmy w stanie szybko zareagować na zmieniającą się sytuację. Słuchamy naszych Klientów i staramy się dopasować do ich oczekiwań. Dążymy do tego, aby być liderem w branży i móc tym samym zaproponować najlepszej jakości produkty w jak najkrótszym czasie, zachowując przy tym najwyższe standardy obsługi – podsumowuje Z-ca Dyrektora Handlowego ds. Marketingu w firmie Iglotech, Maciej Mach.


Więcej informacji http://forumbiznesu.pl/iglotech_dobra_marka_2014_!-s10-k2000.html oraz www.iglotech.com.pl.