Używana dotychczas kwadratowa biała tarcza z niebieskimi strzałkami została zastąpiona przez niebieskie taśmy układające się w stylizowane groty strzał. Nazwa firmy, pisana do tej pory wyłącznie małymi literami, teraz składa się tylko z dużych liter, w formie prostej, bezszeryfowej czcionki w szarym kolorze. Ze zmianą - zarówno samego logo, jak i całej identyfikacji wizualnej używanej przez firmę - można było zapoznać się podczas zakończonych właśnie w Warszawie targów Forum Wentylacja Salon – Klimatyzacja 2014.

- Logo to tylko część zmiany całej identyfikacji wizualnej, która stała się przejrzysta i dużo bardziej nowoczesna – przyznaje w rozmowie z HVACR.pl Rafał Finster, dyrektor AERECO w Polsce. - W naszym przypadku zmiana znaku jest jednak radykalna – dotychczasowy używaliśmy od 1982 r., czyli od początku działania firmy we Francji. Obecny, w swojej prostocie graficznej, lepiej oddaje nasze dwie główne wartości leżące u podstawy działania: jakość i innowację. Jednocześnie dwie użyte w znaku taśmy przywołują skojarzenia techniczne z opracowaną i opatentowaną przez AERECO technologią HIGROsterowania wykorzystującą w czujnikach poliamidową taśmę higroskopijną. Technologia AERECO jako pierwsza na świecie w sposób prosty i skuteczny dostosowała wentylację do rzeczywistych potrzeb użytkownika uzależniając zmianę wielkości strumienia powietrza od rzeczywistych zmian wilgotności wewnątrz pomieszczenia. Nowe logo, nawiązujące właśnie do tego konceptu regulacji przepływu, wzmacniamy w Polsce hasłem: AERECO. REAGUJE NA POTRZEBY., które bardzo dobrze oddaje nie tylko sposób działania naszych systemów wentylacji, ale również nasz sposób działania na rynku, który od zawsze ukierunkowany jest na realizację potrzeb użytkownika, projektanta i wykonawcy.