SCROL, gdyński dostawca kompleksowych systemów HVAC, jest na rynku od 10 lat. Zarząd uznał, że dotychczasowe logo firmy oraz wygląd strony internetowej i innych materiałów nie przystają do stopnia, w jakim spółka się rozwinęła. Czas na zmiany!

Znaczna cześć asortymentuSCROLto produkty dostawców zagranicznych, obecne na polskim rynku tylko pod szyldem gdyńskiej firmy. SCROL potrafi sprostać wszelkim potrzebom klientów, oferując rozwiązania szyte na miarę i krótkie serie. Atutem staje się też produkcja własna – do końca 2015 roku planowane jest podwojenie mocy produkcyjnych, zaś nowości w ofercie mogą bardzo zaskoczyć rynek. Aby podkreślić wyjątkowe cechy swej oferty, SCROL całkowicie odmienia wizerunek.

Po pierwsze i najważniejsze...

O przeprowadzce do Chwaszyczna - niewielkiej miejscowości w woj. pomorskim, przylegającej do zachodniej granicy Gdyni i północnej granicy Gdańska, popularnej lokalizacji trójmiejskiego przemysłu - pisaliśmy w lutym br. Budynki przy ul. Polnej 11a obejmują biura, magazyny oraz hale produkcyjne, wyposażone w nowoczesne urządzenia zakupione przy wsparciu programu UE "Pomorskie w Unii". O klimat dają systemy oparte o urządzenia z oferty firmy - ATISA i RIGEL (klimatyzacja) oraz SALDA (centrala wentylacyjna). Wszystkie powierzchnie zostały powiększone i dostosowane do potrzeb klientów i ambitnych planów firmy.

Adres nowej siedziby:
ul. Polna 11A
80-209 Chwaszczyno

T/F: 58 661 35 28, 58 667 81 92
e-mail: biuro@scrol.pl

Logotyp – pierwsza linia frontu
Nowe logo firmy, którego oficjalna premiera nastąpiła podczas targów branżowych Forum Wentylacja - Salon Klimatyzacja w Warszawie (5-6 marca 2014 roku), nawiązuje do najważniejszych technologii w technice HVAC – kontroli parametrów powietrza oraz odzysku ciepła. Symbolizuje fachowość i kompetencje techniczne oraz nowoczesny charakter firmy. Klarowne wzornictwo znaku graficznego oraz prosty krój liter tworzących nazwę sprawiają, że logo jest czytelne i rozpoznawalne.

 

Firma od nowej strony
Ważnym elementem identyfikacji firmy SCROL stała się nowa, całkowicie przebudowa strona internetowa. Jest przejrzysta i intuicyjna oraz przystosowana do wygodnego i sprawnego korzystania na urządzeniach mobilnych, mówiąc krótko – zgodna z potrzebami nowoczesnego użytkownika Internetu. Stanie się ważnym narzędziem komunikacji przede wszystkim z klientami branżowymi. Nowe funkcjonalności pozwalają na łatwy dostęp do bogatej oferty produktowej i umożliwiają jej wygodne przeglądanie, zależnie od potrzeb danego specjalisty. Zgodnie z ich oczekiwaniami, przygotowana została specjalna zakładka dla projektantów oraz przykłady realizacji.

 

Na zdjęciu głównym nowa siedziba firmy. Fot. SCROL.