Sezon budowlany w pełni, więc to gorący czas nie tylko ze względu na rosnące temperatury. To właśnie teraz okaże się kto nie przespał zimowych przygotowań i dobrze zaplanował szczyt prac budowlanych. Producenci, dystrybutorzy i fachowcy, którzy odwiedzili tegoroczną BUDMĘ, a na niej zobaczyli nowe produkty, nowe rozwiązania, poznali najświeższe trendy i możliwości uatrakcyjnienia swojej oferty na pewno są teraz są na topie. Czas więc planować udział w targach BUDMA 2020

Wcześniejsze planowanie i skorzystanie z oferty udziału w największych w tej części Europy Targach Budownictwa i Architektury BUDMA opłaca się podwójnie. Po pierwsze opłaca się ciągły rozwój, dzięki któremu firmy mogą być konkurencyjne na rynku, a po drugie wykupując powierzchnię stoiska do końca czerwca płaci się po prostu mniej. Dodatkowo zyskać można priorytet w ustalaniu lokalizacji oraz bardziej efektywną promocja marki, gdyż firma od razu po zgłoszeniu jest eksponowana na stronach internetowych i w social mediach targowych. W ramach oferty czerwcowej wystawcy otrzymują również rabat do 10% na usługi targowe takie jak: zabudowa stoiska, wypożyczenie mebli i sprzętu, reklamy na nośnikach targowych czy catering.

Wiedza i doświadczenie w akcji
Najbliższe Targi BUDMA odbędą się w dniach 4-7 lutego 2020 r. W ciągu 4 dni w Poznaniu na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich pojawia się wówczas niemal 50000 profesjonalistów branży budowlanej. Ofertę około 1000 firm poznają inwestorzy (9%), architekci i inżynierowie (11%), przedstawiciele handlu (43%) oraz fachowcy (37%) z Polski oraz 50 krajów z całego świata.
Targi BUDMA dają możliwość prezentacji nowych produktów i technologii, rozeznania się w trendach, zdobycia wiedzy i kontaktów biznesowych. Działania te wspiera bogaty program wydarzeń, które towarzyszą ekspozycji. W przeddzień jej otwarcia rozpoczyna się forum gospodarcze dedykowane branży budowlanej (Build 4 Future), podczas którego przedstawiciele administracji publicznej, eksperci, inwestorzy, generalni wykonawcy i deweloperzy podejmują debatę na temat przyszłości, wyzwań i problemów tego ważnego sektora gospodarki.
Pierwszy dzień targów dedykowany jest handlowcom – to Dzień Dystrybutora, podczas którego odbywa się najwięcej rozmów sprzedażowych, a także warsztaty dla przedstawicieli handlu.
Wyjątkową przestrzeń organizatorzy przygotowują dla architektów i designerów, którzy podczas Forum D&A wymieniają się doświadczeniami, analizują najciekawsze obiekty nagradzane i podziwiane w ostatnich latach, debatują o uwarunkowaniach realizacyjnych i formalnych prowadzonych inwestycji. To także miejsce, w którym producenci materiałów budowlanych mogą zainspirować projektantów do wykorzystania swoich produktów w nowo tworzonych konceptach.

Budujące emocje
Program BUDMY to nie tylko szereg eksperckich prelekcji i konferencji, debat i prezentacji, które uzbroją w wiedzę teoretyczną. Prawdziwe emocje zaczynają się w strefach pokazów, konkursów i mistrzostw, gdzie fachowe umiejętności prezentują dekarze, parkieciarze, montażyści stolarki budowalnej i młodzi murarze. To miejsca, w których najlepiej można wyeksponować właściwości nowych materiałów, rozwiązań i technik. Precyzja, szybkość i perfekcyjne wykonanie budzą ciekawość i podziw wśród wykonawców obecnych na targach. To także ogromna zachęta do własnoręcznego testowania produktów, co razem daje wyjątkowo cenną promocję dla marki.

Skorzystaj z oferty czerwcowej:
Klaudia Jóźwińska
tel. +48 691 022 016
e-mail. klaudia.jozwinska@grupamtp.pl
Międzynarodowe Targi Budownictwa i Architektury BUDMA
Poznań, 4-7 lutego 2020
www.budma.pl