W dniach 29 stycznia – 1 lutego 2013 w Poznaniu miały miejsce największe w Europie Środkowo-Wschodniej targi branży budowlanej – BUDMA 2013. Organizatorem targów jest spółka Międzynarodowe Targi Poznańskie.
Do Poznania przybyło ponad 1.000 wystawców z 35 państw m.in. z Austrii, Belgii, Białorusi, Chin, Czech, Danii, Estonii, Finlandii, Francji, Holandii, Niemiec, Szwajcarii, Szwecji, Turcji, Wielkiej Brytanii oraz Włoch. Tegoroczna ekspozycja zajęła niemal cały teren wystawienniczy MTP. Równolegle z Międzynarodowymi Targami Budownictwa BUDMA miały miejsce ściśle powiązane z branżą budowlaną Targi Maszyn, Narzędzi i Komponentów do Produkcji Okien, Drzwi, Bram i Fasad WinDoor-tech, Targi CBS – Budownictwo Sportowe, Rekreacyjne, Wellness & SPA oraz Targi Branży Szklarskiej – GLASS.
Organizator – Międzynarodowe Targi Poznańskie – już teraz zapowiada istotne zmiany w kolejnej edycji Budma 2014. Targi te odbędą się w nowym terminie i nową nazwą: Międzynarodowe Targi Budownictwa i Architektury BUDMA 2014 odbędą się w marcu, w dniach 11-14 .03.2014 roku. W tym samym terminie odbędą się również Międzynarodowe Targi Maszyn, Pojazdów i Sprzętu Budowlanego BUMASZ, Międzynarodowe Targi Kominkowe KOMINKI, Targi CBS – Budownictwo Sportowe, Rekreacyjne, Wellness & SPA oraz Targi Branży Szklarskiej – GLASS, tworząc najbardziej kompleksową ofertę branży budowlanej.
W obecnych czasach nie sposób mówić o budownictwie bez wyraźnej potrzeby doskonale przygotowanego projektu architektonicznego. „Wyodrębnienie architektury ma na celu jeszcze mocniejsze zaznaczenie wagi tej branży dla kształtu budownictwa przyszłości, opartego na dobrych, funkcjonalnych i estetycznych rozwiązaniach przestrzennych, służących w jak najlepszy sposób całemu społeczeństwu, a osiąganych dzięki świadomym decyzjom projektowym. Dostęp do najnowszej technologii, łatwość jej implementacji w życie codzienne przy jednoczesnym zachowaniu jak największej jej funkcjonalności i estetyki stawia coraz ambitniejsze zadania przed architektami, jak i całą branżą budowlaną.” – czytamy na www.budma.pl
Podczas ceremonii otwarcia targów Budma 2013, 29 stycznia br. wręczone zostały również nagrody Złotego Medalu MTP oraz nagrody Acanthus Aureus - przyznawane za najlepsze odzwierciedlenie strategii marketingowej firmy w ekspozycji targowej. Konkurs „Acanthus Aureus" jest organizowany przez Międzynarodowe Targi Poznańskie od 2003 roku. Celem konkursu jest wyróżnienie najlepszych rozwiązań architektonicznych i graficznych, które sprzyjają bezpośredniej komunikacji z klientem i podkreślają pozytywny wizerunek firmy. Statuetkę Złotego Akanta za najbardziej spójny wizerunek i strategię marketingową związaną z promocja swoich produktów otrzymała firma Uniwersal Sp. z o.o.
Poniżej przedstawiamy wizualizację stoiska Uniwersal na Budma 2013:
Komentarze (0)