Grupa zdecydowała się na odświeżenie identyfikacji wizualnej wszystkich firm z Grupy. Nowe loga, to jednak nie wszystko.

 

Od teraz Grupa Sphering

Początek XX wieku dla branży kominowej związany jest z powstaniem rodzinnego przedsiębiorstwa produkującego rury kominkowo-piecowe Joncoux. Lata poświęcone rozwojowi firmy sprawiły, że stała się ona jedną z najważniejszych spółek w Europie. Aktualnie w skład Grupy wchodzą producenci systemów kominowych i wentylacyjnych z całej Europy: Apros we Włoszech, Eurotip w Belgii, Isotip-Joncoux i Lorflex we Francji, MK w Polsce i Niemczech oraz centrum innowacji- laboratorium WeLab we Francji.

Po 100 latach Grupa otwiera nowy rozdział historii i decyduje się na zmianę nazwy na Sphering (Sphering Group). Nazwa ta powstała z myślą o międzynarodowym rynku i pochodzi od angielskiego słowa sphere oznaczającego sferę, obszar, krąg, kulę, co w słowie Sphering nabiera symbolicznego znaczenia. Nowe logotypy marek wchodzących w skład Grupy odnoszą się kształtem właśnie do kuli. Dzięki temu wszystkie są spójne, ma to na celu wzmocnienie Grupy i większą rozpoznawalność firm należących do niej.