Nowa kampania Carrier Transicold Europe „Move Your Senses” ma na celu podkreślić, w jaki sposób transportowe urządzenia i usługi chłodnicze mogą przynieść korzyści każdemu z pięciu zmysłów - węchu, słuchu, wzroku, smaku i dotyku oraz „umysłu i świadomości” jako szóstego zmysłu. Dedykowana strona internetowa kampanii jest pełna ekskluzywnych treści, w tym filmów, animacji, interaktywnej grafiki i pouczających quizów, które pokazują, jak każdy z zmysłów jest „poruszany” przez urządzenia chłodnicze, rozwiązania i usługi chłodnicze Carrier Transicold na całym świecie: coolbycarrier.com/moveyoursenses 

„Kampania >>Move Your Senses<< jest dla nas idealnym sposobem na pokazanie, w jaki sposób nasze systemy kontroli temperatury naprawdę komunikują się z naszymi klientami”, powiedział Bertrand Gueguen, prezes International Truck & Trailer, Carrier Transicold. „Pokażemy, w jaki sposób można prześledzić świeżość, jakość i spójność każdego zmysłu oraz jak nasze produkty zapewniają utrzymanie jakości”.

 

Carrier Transicold jest częścią Carrier, wiodącego światowego dostawcy innowacyjnych technologii ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji (HVAC), chłodnictwa, ognia, bezpieczeństwa i automatyki budynkowej.