Grupa KLIMA-THERM wdrożyła nową wersję strony internetowej, będącej wizytówką całej organizacji. Stronę uzupełniono m.in. o wizytówki wszystkich 8 spółek w 6 krajach: w Polsce (KLIMA-THERM S.A., KLIMOR S.A., FG Poland S.A., EURO-CLIMA Sp. z o.o., G.A.S. Sp. z o.o.), Szwecji (FG Nordic AB), Finlandii (FG Finland OΫ) oraz w Estonii na Litwie i Łotwie (FG Baltics OÜ). Witryna zawiera również przegląd wszystkich marek produktowych w ramach portfolio rozwiązań klimatyzacyjnych i wentylacyjnych oferowanych przez Grupę KLIMA-THERM (m.in. FUJITSU, KLIMOR oraz KLIMA-THERM by CLINT).

- Nowa strona internetowa Grupy KLIMA-THERM ma przede wszystkim za zadanie unaocznić skalę naszego działania jako lidera branży HVACR poprzez nowoczesną w formie, syntetyczną prezentację powiązanych ze sobą firm i marek – komentuje Ewa Pilarska, Dyrektor ds. Marketingu i PR w Grupie KLIMA-THERM. - Swoistą klamrą spinającą wszystkie nasze spółki – zarówno polskie, jak i zagraniczne – jest spójna filozofia działania zawarta w haśle „We Care About Air”, które jest nowym mottem Grupy KLIMA-THERM i zarazem motywem przewodnim nowo powstałej strony. To troska o jakość powietrza i komfort człowieka stanowi esencję tego, czym z sukcesem zajmujemy się od blisko 20 lat. Powietrze jest naszą pasją i siłą napędową do dalszego, zrównoważonego rozwoju wszystkich spółek w ramach Grupy Kapitałowej KLIMA-THERM.

Zmiany na witrynie obejmują m.in.:

  • nowy, atrakcyjny wygląd zaprojektowany w oparciu o najnowsze trendy graficzne w marketingu internetowym - np. mechanizm dynamicznego przeglądania treści przez płynne nakładanie się elementów graficzno-tekstowych.
  • film korporacyjny zamieszczony na stronie głównej;
  • baza najważniejszych publikacji związanych z działalnością Grupy KLIMA-THERM.

Strona została przygotowana w dwóch językach – polskim i angielskim. Pomysłodawcą i wykonawcą projektu jest dział marketingu Grupy KLIMA-THERM.