Serwis www ma nową strukturę układu treści, nową szatę graficzną, jak również wiele innowacyjnych rozwiązań funkcjonalnych. To profesjonalna, nowoczesna wizytówka Klima-Therm i jednocześnie praktyczne narzędzie, które w sposób kompleksowy odpowiada na potrzeby różnych grup Klientów w zakresie szerokiego dostępu do informacji o oferowanych przez firmę produktach i rozwiązaniach.

Od strony merytorycznej nowa strona przede wszystkim stanowi obszerną bazę wiedzy nt. rozwiązań z oferty Klima-Therm, na pierwszym planie stawiając produkt. To założenie m.in. realizuje podział na typy rozwiązań tj. klimatyzacja, wentylacja, ogrzewanie. Każdy z tych działów, poza informacją o poszczególnych grupach produktowych i konkretnych urządzeniach, prezentuje opis danej technologii, jak również pełni funkcję bazy wiedzy z artykułami technicznymi i publikacjami eksperckimi.

Inną ścieżką kierującą do informacji o produkcie jest segmentacja według marek z portfolio Kima-Therm, zaś z myślą o szybkiem dotarciu do intersujących Internautę produktów wdrożono dwa konfiguratory: „Dla domu” jako narzędzie dedykowane Klientom końcowym oraz bardziej zaawansowana wyszukiwarka „Dla Projektantów”. Obie aplikacje pozwalają na wygodne i intuicyjne filtrowanie obszernej – bo liczące blisko 800 urządzeń - bazy produktów według kryteriów i parametrów istotnych dla danej grupy odbiorców.

Na poziomie prezentacji konkretnego urządzenia kluczową rolę odgrywają tzw. karty produktowe, które stanowią wszechstronne źródło informacji obejmujące zarówno pełną specyfikację techniczną, jak i wykaz najważniejszych funkcji wraz z odniesieniem do dodatkowych materiałów technicznych, w tym m.in. bloków BIM, zamieszczonych w dziale „Do pobrania”.

- Nowa strona Klima-Therm odpowiada najnowszym trendom marketingu internetowego. Jest zorientowana na potrzeby i wygodę Internauty w dostępie do treści produktowych, jak również stanowi bogate źródło wiedzy technicznej – podkreśla Ewa Pilarska, Dyrektor ds. Marketingu i PR w Grupie Klima-Therm, i dodaje: - Jestem przekonana, iż prezentujemy Klientom i wszystkim beneficjentom branży nowoczesną odsłonę naszej wizytówki w sieci, która jest adekwatna do wypracowanej, wiodącej pozycji firmy Klima-Therm na polskim rynku dostawców HVACR.

Serwis www.klima-therm.pl będzie stale rozwijany, udoskonalany i wzbogacany o kolejne produkty i treści merytoryczne. Wkrótce dodana zostanie także jego anglojęzyczna wersja. Strona została zaprojektowana przez dział marketingu Grupy Klima-Therm przy wsparciu doradczym i programistycznym zewnętrznej agencji interaktywnej.