Od początku kwietnia do końca listopada konsumenci usłyszą o marce na antenie największych rozgłośni radiowych w naszym kraju. Promocji w radiu towarzyszą publikacje w drukowanych magazynach branżowych, ogólnobudowlanych, architektonicznych oraz działania w obszarze digital marketingu.

- Rotenso pod względem marketingowy jest fenomenem. Dynamiczny wzrost udziału w rynku w segmencie klimatyzacji był przez lata wspierany działaniami marketingowymi prowadzonymi prawie wyłącznie za pośrednictwem portali i prasy branżowej skierowanej do firm instalatorskich, praktycznie z pominięciem komunikacji do konsumenta – wyjaśnia szef działu marketingu Rotenso Radomir Buksza
Zdaniem producenta o sukcesie Rotenso w przeszłości zdecydowała jakość i zawansowana technologia, która od lat skłaniała firmy instalatorskie do polecania klientom urządzeń sygnowanych logo Rotenso.

- Obecnie, poza innowacyjną technologią, ofertę Rotenso wyróżnia także bodaj najszerszy na rynku wybór modeli klimatyzatorów pokojowych oraz nietuzinkowy design urządzeń, które są odpowiedzią na popularne trendy w aranżacji wnętrz. Decyzje w zakresie wyboru wyglądu urządzeń są jak wiadomo domeną klientów indywidualnych dlatego właśnie uznaliśmy, że to odpowiedni moment na komunikację z nimi, a co za tym idzie sponsoring audycji radiowych oraz publikację reklam w popularnych magazynach oraz portalach budowalnych, a także wnętrzarskich – wyjaśnia Radomir Buksza.

Przez najbliższe 8 miesięcy (od kwietnia do końca listopada) o Rotenso będzie można usłyszeć na antenie dwóch największych stacji radiowych w Polsce: RMF FM oraz Radia Zet. Ponadto reklamy, materiały eksperckie, porady dotyczące produktów marki pojawiają się w najpoczytniejszych magazynach skierowanych dla budujących domy jak np. MURATOR, Budujemy dom oraz na portalach oraz w katalogach związanych z szeroko pojętym designem np. Architektura i Biznes. Równolegle marka kontynuuje komunikację do branży instalacyjnej za pośrednictwem magazynów i portali Rynek Instalacyjny, Chłodnictwo i Klimatyzacja, Polski Instalator, Fachowy Instalator, klimatyzacja.pl, ogrzewnictwo.pl, hvacr.pl. Kampanii reklamowej towarzyszą działania w obszarze digital marketingu, marka rozwija profile w social media, a także pracuje nad projektem Akademia Rotenso, który ma być odpowiedzią na potrzebę dostarczenia informacji o technologii w sposób zrozumiały dla użytkowników systemów klimatyzacji i pomp ciepła.

 

THERMOSILESIA Sp. z o. o. Sp. k.
THERMOSILESIA Sp. z o. o. Sp. k. to dystrybutor urządzeń klimatyzacyjnych Rotenso, pomp ciepła Rotenso Aquami i urządzeń wentylacyjnych, a także oficjalny partner i autoryzowany dystrybutor klimatyzatorów i pomp ciepła LG. Firma posiada własne centrum logistyczne o powierzchni wraz 4300 m2, wraz z magazynem zewnętrznym łączna powierzchnia magazynowa firmy to 12 000 m2 i aż 17 400 miejsc paletowych. Przestronny showroom o powierzchni 200 m2, dogodnie zlokalizowany w Rudzie Śląskiej, z bogatą ekspozycją urządzeń marki Rotenso i LG jest dostępny zarówno dla firm instalacyjnych, jak i klientów indywidualnych. Firma dzieli się doświadczeniem i wiedzą w ramach regularnie prowadzonych szkoleń technicznych dla instalatorów. Wizytówką THERMOSILESIA jest nowoczesny biurowiec będący esencją lokalnego kolorytu. Loftowe wnętrza doskonale wpisują się w postindustrialny charakter Śląska. Przestrzenie wspólne zdobią murale prezentujące charakterystyczne punkty na mapie Śląska, w tym: osiedle Nikiszowiec, spodek w Katowicach, gliwicką radiostację, diabelski młyn górujący nad Śląskim Wesołym Miasteczkiem, zamek w Będzinie czy urokliwy ryneczek srebrnego miasta - Tarnowskich Gór, które wykonał śląski artysta Łukasz Zasadni z pracowni NIETAK.