Szanowni Państwo,

Na pewno spotkali się Państwo z informacjami o poważnych niedoborach materiałów i globalnych problemach w zakresie dostaw i dostępności części, które obecnie dotykają wiele branż na całym świecie. Niestety, te niedobory – obok innych kwestii logistycznych – mają również realny wpływ na branżę HVAC.

Ta ogólnoświatowa sytuacja sprawiła, że prowadzenie normalnej, płynnej produkcji i zapewnienie dotychczasowego łańcucha dostaw w zakresie niektórych produktów jest wyzwaniem. Zwłaszcza w obszarze części elektrycznych i elektronicznych, komponentów i materiałów używanych do produkcji urządzeń. Systemair również mierzy się z tymi wyzwaniami, co spotęgowane jest przez duży popyt na niektóre nasze produkty.

W ostatnich dniach otrzymaliśmy od naszych dostawców informacje o problemach z dostawami, które są efektem siły wyższej, co przekłada się na kolejne podwyżki cen, braki w komponentach i materiałach lub znacznie dłuższe, niż przyjęte jako standard w naszej branży, terminy realizacji wymagane przez nasze fabryki. Dokładamy wszelkich starań, aby złagodzić nadchodzące konsekwencje związane z obecnymi wyzwaniami. Jednak biorąc pod uwagę wiele nagłych i nieoczekiwanych zdarzeń, a także napływające informacje od naszych dostawców, Systemair oraz spółki z naszej Grupy muszą Państwa poinformować, że terminy dostaw i ceny mogą ulec zmianie w przypadku nieprzewidzianych procesów wynikających z zaburzenia łańcucha dostaw.
Chcemy Państwa zapewnić, że będziemy informować o możliwych kłopotach z realizacją zamówień, niezwłocznie po uzyskaniu informacji z naszych fabryk.

Jednocześnie zapewniamy Państwa, iż Systemair dokłada wszelkich starań żeby zminimalizować problemy wynikające z zaistniałej sytuacji, szukamy wszelkich możliwości żeby wywiązać się z naszych zobowiązań.

W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu z działem handlowym w Łazach oraz z naszymi biurami regionalnymi.

Źródło: www.systemair.com