Certyfikat Dobra Marka 2015 dla DaikinProgram „Dobra Marka – Jakość, Zaufanie, Renoma” to inicjatywa redakcji Forum Biznesu (cykl wydawniczy Dziennika Gazeta Prawna) oraz Biznes Trendy (cykl wydawniczy Rzeczypospolitej). Celem programu jest wyłonienie marek, które cieszą się w swojej branży największym zaufaniem i renomą.

Organizatorzy (poprzez własny Dział Badań i Analiz Rynku) po raz szósty przeprowadzili badania wśród konsumentów, by określić wartość, aktywność i rozpoznawalność danej marki na polskim rynku. Oceniane były m.in. pozycja rynkowa marki, jakość prezentowana przez dany produkt oraz stopień zaufania konsumentów.

Z badań wynika, że w kategorii "klimatyzacja i wentylacja" konsumenci mają największe zaufanie do marki Daikin.

- To właśnie klient i jego opinia kształtują działania wszystkich firm, dlatego właśnie wyróżnienia oparte na badaniach konsumenckich są dla nich szczególnie ważne - podają inicjatorzy wyróżnienia.

Patronem badań jest Instytut Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk.