Obecnie, bardziej niż kiedykolwiek, jakość powietrza w pomieszczeniach (IAQ) i jej wpływ na zdrowie mają ogromne znaczenie. Dlatego CIAT rozpoczyna #CIAT4life, kampanię mającą na celu edukowanie opinii publicznej na temat zaawansowanych usług i rozwiązań klimatyzacji CIAT, zaprojektowanych w celu stworzenia zdrowszego środowiska wewnętrznego.

Producent oferuje innowacyjne technologie zarządzania czynnikami zanieczyszczenia oraz ryzykiem rozprzestrzeniania się chorób, patogenów i bakterii. Na przykład w ofercie znajdziemy CIAT Clean Line, zarówno dwutrybowy oczyszczacz powietrza, jak i maszynę z ujemnym powietrzem. Ponadto, dzięki platformie serwisowej BluEdge, CIAT oferuje wysokiej jakości usługi przed i po sprzedaży. W tym kontekście marka oferuje usługi eksperckie, takie jak doradztwo, usługi wdrożeniowe oraz stały monitoring.

CIAT jest częścią Carrier Global Corporation, globalnego dostawcy zdrowych, bezpiecznych i zrównoważonych rozwiązań dla budynków i łańcuchów chłodniczych.