Uponor kupił Capricorn
Uponor Building Solutions Europe konsekwentnie realizując strategię dynamicznego wzrostu przejął polską firmę Capricorn S.A.
Uponor Building Solutions Europe konsekwentnie realizując strategię dynamicznego wzrostu przejął polską firmę Capricorn S.A.
Hurtownia chłodnicza Beijer Ref podpisała umowę nabycia wszystkich udziałów w australijskiej firmie dystrybucyjnej Airstream.
Vanilla Ice, supergwiazda amerykańskiego rapu lat 90-tych, we współpracy z Samsung Electronics, nagrał nową wersję hitu "Ice, Ice Baby”.
Rozwiązanie Carrier poprawia komfort i chroni dzieła sztuki w reprezentacyjnych apartamentach papieskich Muzeów Watykańskich.
Pierwsza nagroda Fujitsu General w Plus X Award w ciągu 18 lat od premiery konkursu.
Firma Lu-Ve zakończyła dostawę 500 jednostek chłodniczych do rozbudowy Międzynarodowego Centrum Logistycznego Nansha w Chinach, jednego z największych centrów logistycznych na świecie.
Amerykańskie i europejskie rynki technologii jakości powietrza wewnętrznego „w powijakach” - wykazują badania.
Honeywell i Trane przeprowadzą testy w USA na jednostkach dachowych Trane z R466A – długo oczekiwanym niepalnym alternatywnym czynnikiem chłodniczym firmy Honeywell w stosunku do R410A.
Firma Thermo King i jej sieć dealerów pomagają firmie UNITAX-Pharmalogistik GmbH zapewnić precyzyjny i stabilny transport szczepionek COVID-19 w kontrolowanej temperaturze w Niemczech.
Producent wymienników ciepła SWEP rozpoczął rozbudowę swojego zakładu w Koszycach na Słowacji.
Firma Carrier China otworzyła muzeum w dzielnicy Baoshan w Szanghaju, prezentujące rolę firmy Carrier w historii i rozwoju rozwiązań HVAC.
Firma LG Electronics (LG) ogłasza rozpoczęcie międzynarodowej premiery kolekcji LG Objet, zaprojektowanej w celu zaspokojenia rosnącego zapotrzebowania konsumentów na spersonalizowane, stylowe i funkcjonalne urządzenia gospodarstwa domowego.
Kampania uświadamiająca społeczeństwa #CIAT4life w celu poprawy jakości powietrza w pomieszczeniach.
Z początkiem sezonu Klima-Therm intensyfikuje aktywności reklamowe. Chcąc jak najlepiej wykorzystać miesiące wzmożonego zainteresowania produktami klimatyzacyjnymi oraz pompami ciepła, firma rozpoczęła kampanię reklamową marki FUJITSU w radiu.
Testy MHI potwierdzają skuteczność filtrów przeciwko SARS-CoV-2.