Firma KLIMA-THERM wdraża nowe logo w momencie dla siebie przełomowym, wieńcząc proces biznesowej przemiany dokonanej na przestrzeni minionych dwóch dekad jej aktywnej działalności. Przedsiębiorstwo założone w Toruniu w 1996 roku to obecnie firma o randze międzynarodowej grupy kapitałowej, którą dziś tworzy łącznie 7 spółek w 5 krajach – w Polsce, Szwecji, Finlandii, Estonii, a od 2015 roku również w Stanach Zjednoczonych – z zespołem ponad 300 pracowników – najlepszych ekspertów i specjalistów branży HVACR.

- Rebranding postrzegam jako rezultat procesu transformacji naszej firmy jako rozpoznawalnej na rynku marki, na którą składają się zarówno oferowane przez KLIMA-THERM renomowane produkty, najwyższa jakość obsługi klienta, jak i profesjonalnie realizowana komunikacja marketingowa. Symbolicznie zamykamy ten etap, aby otworzyć kolejny rozdział związany z dalszymi, ambitnymi planami skoncentrowanymi m.in. wokół eksploracji nowych rynków, w tym rozwoju na rynku Ameryki Północnej, oraz wdrażaniu nowych, innowacyjnych rozwiązań – mówi Daniel Jaśkiewicz, Prezes Zarządu w Grupie KLIMA-THERM.

Spójność między nowym znakiem graficznym Klimor a nową identyfikacją Klima-Therm jest nieprzypadkowa - ma wskazywać symoblicznie powiązania kapitałowe tych dwóch podmiotów.

- Zależało nam na zbudowaniu rozpoznawalnego dla odbiorcy, wizualnego powiązania spółek KLIMA-THERM i Klimor. Przynależność do jednej organizacji dwóch podmiotów kluczowych z punktu widzenia strategicznego rozwoju Grupy KLIMA-THERM została zaakcentowana z jednej strony poprzez zastosowanie tożsamej czcionki logotypu, z drugiej zaś użycie spójnych w formie i symbolice kształtów elementów graficznych – podkreśla Ewa Pilarska, Dyrektor ds. Marketingu i PR w Grupie KLIMA-THERM.

Nowe logo KLIMA-THERM poddane zostało istotnej zmianie z zachowaniem ewolucyjnego charakteru względem jego poprzedniej wersji. Towarzysząca nazwie firmy trójczłonowa grafika, konsekwentnie pojawiającą się od kilku lat w komunikacji reklamowej firmy, stanowi symbol powietrza ze swoją niebiesko-granatową tonacją kolorystyczną. Nowością jest włączenie do logo dodatkowego koloru – zieleni, która jest odwołaniem do ekofilozofii firmy wyrażanej priorytetem dostarczania rozwiązań proekologicznych, przyjaznych dla człowieka i środowiska. KLIMA-THERM opracowała je we własnym zakresie, w ramach struktury działu marketingu i PR realizującego projekty dla wszystkich spółek Grupy.

źródło: Klima-Therm